DANS : Dansvoorstelling SOMEWHERE 19/04/2020

De dansgroepen Blits’78 hebben het genoegen hun nieuwste show “SOMEWHERE over the rainbow” aan u voor te stellen. Onze dansers zijn druk bezig met het afwerken van de choreografieën terwijl achter de schermen de medewerkers alles tot in de puntjes proberen te organiseren. De voorstellingen gaan door in de theaterzaal van cc De Borre, Speelpleinstraat 10 te Bierbeek op :       

zondag 19 april 2020 om 09u30 openen de deuren, 10u00 aanvang show 1 (met kleuterdans I)

zondag 19 april 2020 om 13u30 openen de deuren, 14u00 aanvang show 2 (met kleuterdans II)

zondag 19 april 2020 om 17u30 openen de deuren, 18u00 aanvang show 3 (met kleuterdans III)

INKOMKAARTEN

Kaarten dient u af te halenin de inkomhal van De Borre op DINSDAG 14/04/2020 tussen 19u00 en 20u00 of WOENSDAG 15/04/2020 tussen 20u00-21u00. Reserveren kan via blits78@hotmail.com en dit enkel voor de generale repetitie en niet-uitverkochte voorstellingen. De door u gereserveerde kaarten dienen betaald te worden via storting op rekeningnummer BE35 7340 0933 4237 met vermelding van het aantal kaarten, welke show en de naam van de danser of cash bij het afhaalmoment. Er is geen bancontact aanwezig! De plaatsen in de theaterzaal zijn genummerd. Kleuters t.e.m. 5 jaar kunnen gratis op de schoot genomen worden. Indien u een kleuter op een aparte stoel wenst te zetten dient u een ticket aan te kopen aan de prijs van 14 euro. Betaalde en niet-afgehaalde kaarten liggen klaar aan de kassa 30 minuten voor aanvang van de show. Kaarten die uiterlijk op 16/04/2020 onbetaald zijn gebleven worden terug vrijgegeven en doorverkocht.

ZONDAG 15/03/2020 REPETITIE IN DANSZAAL

10u00-10u30 Charlotte, Silke & Elke uit kern III met Marthe, Lorelinde & Hanne uit jazz k A+

10u30-11u00 Sara C, Nathalie, Kato VK, Bo, Kato G, Sky, Fleur & Lies uit kern II & III met Cato Lacroix

11u00-12u30 AANLEREN SLOTNUMMER AAN ALLE DANSERS & ALLE DOCENTEN MAAR ZONDER KLEUTERS

12u30-13u00 jazz k B + kern II & III

TIJDENS PAASVAKANTIE

ZATERDAG 04/04/2020 LES IN DANSZAAL

09u00-10u00 kleuterdans I

10u00-11u00 kleuterdans II

11u00-12u00 kleuterdans III

12u00-13u00 hiphop k A/A+

13u00-14u00 jazz k A++

14u00-15u00 jazz j/v A/A+

15u00-16u00 jazz k A

16u00-17u30 break k/j A/A+/A++ & B/C

17u30-19u00 kern II & III

19u00-20u00 showdance j/v

20u00-21u30 kern II & III

GEEN LES VAN 05/04/2020 t.e.m. 13/04/2020

DINSDAG 14/04/2020 LES IN DANSZAAL

09u00-10u00 ballet k A/A+

10u00-11u00 ballet k A++

11u00-12u00 ballet k B+/C

12u00-13u00 modern k/j A/A+

13u00-14u00 jazz k A+

14u00-15u00 jazz k B

15u00-16u00 jazz k B+/C

16u00-17u00 kern I (2 choreo’s)

17u00-18u00 ballet k B

18u00-18u30 kleuterdans I

18u30-19u00 kleuterdans II

19u00-20u00 jazz k A++

20u00-21u00 break k/j A/A+/A++ & B/C + Nel, Kato D, Ninah uit kern III

21u00-22u00 kern II & III (Paint it black)

22u00-23u00 kern III & Querelle (Mental Hospital & Zombie & Red heart cry)

WOENSDAG 15/04/2020 PODIUMREPETITIES IN THEATERZAAL

Mogen we erop wijzen dat deze podiumrepetities belangrijk zijn als podiumverkenning. De leerlingen leren op dat moment waar ze moeten staan, opkomen, afgaan en rekening houden met bepaalde decorstukken en belichting. Gelieve ervoor te zorgen dat de leerlingen 15 minuten vóór aanvang van hun podiumrepetitie aanwezig zijn in sportkledij (geen optredenkledij)! Zo kunnen ze al wennen aan de atmosfeer in de theaterzaal en het aanzicht van het podium. Ze worden opgevangen door de docenten. Er worden geen ouders toegelaten in de theaterzaal. Dansers die in meerdere stukken dansen voorzien drank en eten, eventueel schoolgerief om wat te studeren.

10u00-10u30 ballet k B

10u30-11u00 jazz k A++

11u00-11u30 jazz k A

11u30-12u00 jazz k B+/C

12u00-12u30 kern I (Gold)

12u30-13u00 kern I (Red Tango de Roxanne)

13u00-13u30 jazz k B + kern II & III

13u30-14u00 jazz k A+ & Charlotte, Silke, Elke

14u00-14u30 modern k/j A/A+ & Eva & Elke, Sara C, Charlotte, Nathalie, Ninah, Kato VK, Jolien, Silke

14u30-15u00 hiphop k A/A+

15u00-15u30 rg Querelle & Jaro, Florian, Yade & Roxane uit hiphop k A/A+ & Sara R

15u30-16u30 ballet k A/A+ & ballet k B+/C + Sara C/Nathalie/Kato VK/Bo/Kato G/Sky/Fleur/Lies

16u30-17u00 ballet k A++

17u00-17u30 kleuterdans I + Luna, Hanne

17u30-18u00 kleuterdans II + Luna, Hanne

18u00-18u30 kleuterdans III

18u30-19u00 sportaerobics

19u00-19u30 hiphop k B/C

19u30-20u00 break k/j A/A+A/++ & B/C + Nel, Kato D, Ninah

20u00-20u30 kern II & III (Paint it black) + 6 gekleurden Yade, Elize, Simon, Cato, Marthe, Line

20u30-21u00 kern III (Zombie) + 6 gekleurden Yade, Elize, Simon, Cato, Marthe, Line

21u00-21u30 solo Bo + 1 gekleurde Line & solo Luna

21u30-22u00 kern II (Tili tili bom)

22u00-22u30 kern III (Mental Hospital Nihil)

DONDERDAG 16/04/2020 LES IN DANSZAAL

15u30-16u30 jazz k A

16u30-17u30 kern II (Tili tili Bom)

17u30-18u30 hiphop k A/A+

18u30-19u00 kleuterdans III

VRIJDAG 17/04/2020 DROGE REPETITIE CHOREO’S VAN DEEL 1 IN THEATERZAAL (IN KOSTUUM ZONDER MAKE-UP)

16u45 iedereen aanwezig die in deel 1 danst, aankleden, haartooi moet thuis in orde gebracht zijn volgens afspraak met docent!

17u00 repetitie choreo kleuterdans III + slotnummer

17u30 kleuterdans III mag naar huis + repetitie deel 1 SOMEWHERE

20u00 dansertjes mogen naar huis + kern II & III en docenten bouwen zalen en podium verder op

->Er worden geen ouders toegelaten in de theaterzaal.

ZATERDAG 18/04/2020 DROGE REPETITIE CHOREO’S VAN DEEL 2 IN THEATERZAAL (IN KOSTUUM ZONDER MAKE-UP)

08u45 iedereen aanwezig die in deel 2 danst, aankleden, haartooi moet thuis in orde gebracht zijn volgens afspraak met docent!

09u00 repetitie choreo kleuterdans I + slotnummer

09u30 kleuterdans I mag naar huis + repetitie deel 2 SOMEWHERE (zonder kleuters)

12u00 lunchpauze (dansers eten in polyzaal eigen lunchpakket)

->Er worden geen ouders toegelaten in de theaterzaal.

->Tussen de 2 repetitieblokken gaat er niemand naar huis. Lunchpakket en drank meebrengen van thuis om in de polyzaal op te eten.

ZATERDAG 18/04/2020 GENERALE REPETITIE IN THEATERZAAL (IN KOSTUUM ZONDER MAKE-UP)

12u45 iedereen aanwezig, aankleden, haartooi moet thuis in orde gebracht zijn volgens afspraak met docent!

13u00 repetitie choreo kleuterdans II + slotnummer

13u30 kleuterdans II mag naar huis + generale repetitie SOMEWHERE

16u30 dansertjes mogen naar huis + warme maaltijd voor techniekers, kern III en docenten in polyzaal)

17u30 kern III en docenten bouwen zalen en podium verder op

ZONDAG 19/04/2020: SHOW 1 & SHOW 2 & SHOW 3 IN THEATERZAAL (IN KOSTUUM MET MAKE-UP)

Alleen als iedereen zich aan de volgende afspraken houdt zal onze organisatie feilloos verlopen. Gelieve géén foto- en video-opnames te maken tijdens de voorstelling. Hartelijk dank bij voorbaat! Onverwachte afwezigheden dienen verwittigd te worden dansverantwoordelijke Isabel Baudoux 0476/26 74 38.

GRIME OP VERDIEPING -1 IN CREARUIMTE

07u30 make-up kern II & III

08u00 make-up kern I

08u15 make-up hiphop k A/A+ & Querelle

08u30 make-up ballet k B

08u45 make-up jazz k A+

09u00 make-up modern k/j A/A+

09u00 ballet k A/A+, ballet k B+/C, breakdance k/j A/A+/A++ & B/C, jazz k A++, jazz k B, jazz k A++, jazz k B+/C, ballet k A++, hiphop k B/C, jazz k A, sportaerobics, Luna & Hanne aanwezig

09u15 make-up ballet k A/A+ en ballet k B+/C

09u30 make-up break A/A+/A++ & B/C

09u30 deuren open show I

09u45 make-up jazz k B

09u45 kleuterdans I aanwezig

10u00 make-up jazz k A++ en jazz k B+/C

10u00 show I deel 1 (met deelname kleuterdans I)

10u15 make-up ballet k A++

10u30 make-up hiphop k B/C

10u45 make-up jazz k A & Luna

11u00 pauze

11u00 make-up kleuterdans I

11u30 show I deel 2 (met deelname kleuterdans I)

12u30 einde show I + dansers eten eigen lunchpakket in polyzaal + docenten eten eigen lunchpakket in vergaderzaal

12u30 kleuterdans I mag naar huis

13u30 deuren open show II

13u45 kleuterdans II aanwezig

14u00 show II deel 1 (met deelname kleuterdans II)

14u00 make-up kleuterdans II

15u00 pauze

15u30 show II deel 2 (met deelname kleuterdans II)

16u30 einde show II + dansers eten de voorziene sandwiches in polyzaal + docenten eten de voorziene maaltijd in vergaderzaal

16u30 kleuterdans II mag naar huis

17u30 deuren open show III

17u45 kleuterdans III aanwezig

18u00 show III deel 1 (met deelname kleuterdans III)

18u00 make-up kleuterdans III

19u00 pauze

19u30 show III deel  2 (met deelname kleuterdans III)

20u30 einde show III + dansertjes mogen naar huis

20u30 afbouw en opruimen door kern II & III en docenten

->Tussen de 3 shows gaat er, buiten de kleuters, niemand naar huis. De make-up wordt niet verwijderd. Lunchpakket en drank meebrengen van thuis om op te eten na show I. Sandwiches worden voor alle dansers door de club aangeboden in de polyzaal na show II. Drank is er voor iedereen voorzien. Voorzie ook meerdere gezonde tussendoortjes.

GEEN LES OP MAANDAG 20/04/2020

ALGEMENE REGELS VOOR DE DANSERS

Iedereen brengt een zak mee om persoonlijke kledij in te steken. Doe makkelijke kledij en schoeisel aan en zorg ervoor dat alles gemerkt is met je naam. Zorg ervoor dat je uitgerust aan het weekend begint dan kan iedereen z’n goed humeur bewaren.

VERBODEN: gsm – armbandjes – juwelen – tattoos – dure kledij/spullen – geld – stiften – snoep of plakkerige etenswaren (chocolade, yoghurt, suikerdranken, sinaasappel, kauwgom…)

TOEGELATEN: danskledij/schoenen, dansaccessoires, borstel, haarrekjes, -speldjes, washandje en handdoekje, grote drinkbus met water, ontschminker, watjes, kleurpotloden, gezelschapsspelen, speelgoed, appel, droge koek, gezonde tussendoortjes, boterhammen.

SPECIFIEK VOOR KERN II & III : badslippers, talkpoeder, krultang, haarlak, grote donkere badhanddoek, douchegel, donkere kledij om warm te blijven die tegen verf kan

OPGELET: contactlenzen melden aan grime. Leerlingen die zonder bril dansen laten deze best thuis! Allergieën (grime) en speciale medische zorgen moeten vooraf gemeld worden.

Ouders zonder badge worden NIET toegelaten in de kleedkamers. Na het optreden worden de kinderen omgekleed en een 15-tal minuten later naar de inkomhal gebracht waar de ouders ze kunnen afhalen. Kleine dansers zijn steeds onder begeleiding van docenten en begeleiders. WIJ ZORGEN VOOR DE VEILIGHEID VAN UW KINDEREN!

HET ORGANISATIETEAM EN DE DOCENTEN WENSEN U ALVAST EEN FANTASTISCHE VOORSTELLING!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *